This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: 30062913

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: 30062913

30 juni 2013

OUTFITPOST: 30062913























Afgelopen woensdag lag er een pakketje in mijn brievenbus. Het was extra leuk, want op deze dag kreeg ik ook te horen dat ik was afgestudeerd. Dus het was extra feest! Ik kreeg iets van I Eat Fashion. Een super leuke webshop met hele leuke items, van kleding tot accessoires, alles vind ik leuk. Je kunt de webshop hier bekijken. Voor bloggers en mode bewuste meiden is het zeker een webshop die je moet toevoegen aan je favorieten. De voorraad van I Eat Fashion is beperkt, zodat je altijd naar een feestje kunt zonder je zorgen te moeten maken over het feit of iemand niet hetzelfde aan zal hebben als jou. (gelukkig!)

Gonneke is het meisje achter de webshop. Zij studeert Digitale Communicatie aan de HAN. Toevallig heb ik het afgelopen jaar een minor gevold aan de HAN, namelijk die van Digital Communication. Erg grappig, want zo is de wereld toch erg klein.

Ik kreeg twee producten. Een neon short, die ik later ga combineren en dit te gekke shirt van het merk Nola.Nova. Ik vind de tekst zo onwijs gaaf! Zelf heb ik er dit keer voor gekozen om het te combineren met een neon bandeau en leuke felle sieraden. Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe shirt en ga hem zeker vaker dragen! Bekijk hier ook andere te gekke shirts op de webshop.

Ben je ook fan van de webshop? Je kunt haar namelijk volgen op Facebook, Twitter en Instagram!

























Volgende keer ga ik hem dragen met de short. Maar vanwege het weer heb ik daar gister niet voor gekozen!


Follow me on

Labels: , ,

66 reacties:

Op 29 juni, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Wauw, wat een gave top! Je hebt 'm heel leuk gecombineerd! Liefs

 
Op 29 juni, 2013 , Anonymous Axelle zei...

ooh heel erg leuk met die bandeau !

 
Op 29 juni, 2013 , Blogger BYSYL zei...

Tot

 
Op 29 juni, 2013 , Blogger Roxanne zei...

Wat gaaf!

 
Op 29 juni, 2013 , Blogger Sharon (Style-Chameleon) zei...

Wat een gave top!
Nola Nova is ook echt een cool merk!

En wat een leuke webshop heeft ze!



www.style-chameleon.com

WIN A PAIR OF SHOES ON MY BLOG!!!

 
Op 29 juni, 2013 , Blogger Jaimie zei...

Heel gaaf!

 
Op 29 juni, 2013 , Blogger 1310bynora zei...

Wat een leuk shirt!

 
Op 29 juni, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

ah, wat staat dat je toch leuk! :D xxx,

 
Op 29 juni, 2013 , Blogger Alexandra | asseenbyalex.com zei...

Hele leuke top! En je hebt het ook heel leuk gecombineerd!

Xx Alex

 
Op 29 juni, 2013 , Blogger Sharon zei...

Gaaf zeg, leuk shirt! Leuk gecombineerd ook met die neonroze bandeau, echt heel leuk!

 
Op 29 juni, 2013 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Die top is echt heel leuk! Ik ga de webshop even bekijken :)

Xo

 
Op 29 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Doe dat maar lieve Joy. ;-)

 
Op 29 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Klopt, het is echt een super leuk merk!

 
Op 29 juni, 2013 , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker zei...

Hij is gaaf, vooral met die bandeau er onder!
Ik zie dat je foto op de homepage staat, super gaaf!
Hele leuke items hebben ze

 
Op 29 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Haha ja klopt. Ze was er zo blij mee ;-)

 
Op 29 juni, 2013 , Anonymous Jana zei...

Wat een geweldige outfit :D x

 
Op 29 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Leuke outfit!

 
Op 29 juni, 2013 , Blogger Remote Reporter zei...

Superleuke tanktop! Ik ga meteen even kijken op de webshop:) Leuke blog heb je ook! xliefs

 
Op 30 juni, 2013 , Blogger Red lipstick kind of girl zei...

Leuk Leuk! Ik ga gelijk even in de webshop kijken :)

 
Op 30 juni, 2013 , Blogger Annelie zei...

Stoere outfit! Heel erg leuk :D

 
Op 30 juni, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Wauw!

 
Op 30 juni, 2013 , Blogger Eve Dijkema zei...

Gave outfit, die bandeau eronder is heel gaaf! xxx

 
Op 30 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

cool shirt!

-issa
wewearthings.com

 
Op 30 juni, 2013 , Blogger elkedagelbrich zei...

Wauw mooi hoor!

Liefs, Elbrich

 
Op 30 juni, 2013 , Blogger Martina zei...

leuke top, mooie combinatie

 
Op 30 juni, 2013 , Anonymous NailTalk zei...

Hele leuk stoere outfit!

 
Op 30 juni, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Super gave tanktop !

 
Op 30 juni, 2013 , Blogger Anne zei...

Leuke outfit! Supertof :) Liefs, Anne

www.fashionanna.com

 
Op 30 juni, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Wat een leuke top! En ergens wel fijn dat ze een beperkte voorraad hebben.

 
Op 30 juni, 2013 , Blogger Sara zei...

Oh die top is echt awesome! Leuk om aan te doen als ik naar mijn vriend ga hehe ☺
xxxx

 
Op 30 juni, 2013 , Blogger Unknown zei...

Super leuke top en leuke combinatie, benieuwd naar je outfit met de shorts maar het weer zit inderdaad niet mee laatste tijd... Nederland, zucht ;)

De webshop ziet er leuk uit! Eens kijken wat ik wil hebben! :)

xxx

http://sarandasuzannaadriana.blogspot.com
http://www.bloglovin.com/en/blog/3367972/sarandipity

 
Op 30 juni, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Staat je super!
Leuk met dat roze x

 
Op 30 juni, 2013 , Anonymous Charlotte zei...

Wauw, dit staat je zo leuk! :D

 
Op 30 juni, 2013 , Blogger Ksenia zei...

top my favorite

 
Op 30 juni, 2013 , Anonymous Kirsten zei...

Dit staat je super!

 
Op 30 juni, 2013 , Blogger Marlies zei...

Hele leuke top en leuk gecombineerd!
Zat al even in de webshop te kijken, ziet er heel leuk uit allemaal maar sommige dingen vind ik wel érg prijzig :(

 
Op 30 juni, 2013 , Blogger ♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ zei...

Leuke top..

Lees mijn nieuwste blogpost over bloglovin en volg mij ipv GFC via BL

 
Op 30 juni, 2013 , Blogger Elsa zei...

Echt super gave top!!! Had van de week de website al even bekeken en ze heeft echt hele leuke items!!! Hoe je het shirt gecombineerd hebt is ook echt top! :-)

 
Op 01 juli, 2013 , Anonymous lanciacoriandoli zei...

love the top! so funny! ahah!

Love&Studs
Love&Studs on FACEBOOK

 
Op 01 juli, 2013 , Blogger Unknown zei...

Gave outfit, leuke foto's.x

 
Op 01 juli, 2013 , Anonymous Charlotte zei...

Supergave outfit!

 
Op 01 juli, 2013 , Blogger BAGSANDSUSHI zei...

Geweldig shirt, super leuk ook met dat neon eronder!

X Laura

http://bagsandsushi.com

 
Op 01 juli, 2013 , Blogger Imke zei...

Heel leuk gecombineerd met de bandeau!

XO Imke

 
Op 01 juli, 2013 , Blogger Amélie De Rycke zei...

Zo'n leuke top! Tegenwoordig vind je echt overal leuke tees en tops met toffe opdruk! :)
xo
www.bagsandchocolate.blogspot.be

 
Op 01 juli, 2013 , Anonymous Jhemyla |beautyenfashion zei...

Gaaf je top zo!!

 
Op 01 juli, 2013 , Blogger Unknown zei...

Dat klopt, je moet er wel iets voor over hebben!
Of als cadeau vragen ofzo. Maar ik moet zeggen, de kwaliteit is top!

 
Op 01 juli, 2013 , Blogger Unknown zei...

De rest van mijn outfits niet? ;-)

 
Op 01 juli, 2013 , Blogger Unknown zei...

Wauw, wat gaaf!

 
Op 01 juli, 2013 , Blogger Unknown zei...

Gaaf shirt en super leuke combi met de neonroze details :)!

XOXO Lillian Chaton
http://lillianchaton.wordpress.com

 
Op 01 juli, 2013 , Blogger Ambypure zei...

Leuke top!

 
Op 01 juli, 2013 , Anonymous Noor zei...

Leuke top! En ook leuk met de bandeau er onder. :)

 
Op 01 juli, 2013 , Blogger Emma zei...

geweldig shirtje!
Liefs

 
Op 01 juli, 2013 , Anonymous Anoniem zei...

Leuke outfit!

 
Op 01 juli, 2013 , Blogger Anita - Fashion Attacks zei...

Super leuke top!

X
www.fashion-attacks.com

 
Op 01 juli, 2013 , Blogger Unknown zei...

Klopt, ik vind zulke tops echt ontzettend leuk!

 
Op 01 juli, 2013 , Blogger Unknown zei...

Thanks :)

 
Op 01 juli, 2013 , Blogger Accrochable zei...

Super toffe look!
Je shirt is echt gaaf!

XO Zoë
http://www.thedailyfashiondrug.com

 
Op 01 juli, 2013 , Blogger Roos Malou zei...

Super leuke top
Ga zeker even kijken of die webshop :)
X

 
Op 01 juli, 2013 , Blogger Kiki zei...

Haha wat een gave tekst op het shirt! Ik ga zeker even een kijkje nemen op de webshop :) liefs

 
Op 02 juli, 2013 , Blogger Unknown zei...

Lekker stoer! :)

 
Op 03 juli, 2013 , Blogger Ginny zei...

Leuke outfit! En gefeliciteerd met je afstuderen, super!

 
Op 04 juli, 2013 , Blogger Resy zei...

Erg leuk shirt!

 
Op 04 juli, 2013 , Blogger Cassandra zei...

Wat een leuke quote :) Gefeliciteerd met je afstuderen! xC

 
Op 12 juli, 2013 , Blogger Amber zei...

Ah love this! Hele gave outfit en het staat je erg goed. Lekker speels die fluor kleur eronder.

 
Op 14 juli, 2013 , Blogger Find Your Way zei...

I just love your top! <3
You have a great style!
http://finddyourway.blogspot.pt/

 
Op 16 juli, 2013 , Blogger April Fashionreports zei...

Cool shirt

Lots of love,

April Fashionreports
www.freakdelafashion.com

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage