This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: PENOZA + GIVEAWAY

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: PENOZA + GIVEAWAY

6 januari 2014

OUTFITPOST: PENOZA + GIVEAWAY























Dit onwijs gave shirt is voor de stoere meiden onder ons. Dit is HET shirt van dit moment en je kunt hem nu winnen! In samenwerking met Azuka.nl mag ik namelijk één meid blij maken met dit geweldige shirt. Je kunt hem in het zwart óf wit kiezen. Zelf heb ik hem in het zwart en ik ben er echt onwijs blij mee. Je kunt hem namelijk op verschillende manieren combineren en daarnaast is de pasvorm heel mooi.


Wat moet je doen?
- Like Chicks About Fashion op Facebook en/of volg mijn blog via Bloglovin
- Like Azuka.nl op Facebook
- Share de afbeelding op Facebook
- Plaats hieronder een comment met dat je meedoet, of je aan de voorwaarden hebt voldaan en welke  kleur shirt je wilt. Je maat en e-mail adres komt later.
  
Extra kans (je naam wordt dubbel geteld in de loting), niet verplicht:
- Volg mij op Instagram (@chicksaboutfashion)

 Succes! De actie loopt tot 13 januari. 






Follow me on


Labels: , , ,

46 reacties:

Op 05 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Leuke outfit!

 
Op 05 januari, 2014 , Blogger Pauline | The Gapeseed zei...

Wat is Penoza eigenlijk? Een merk ofzo? Ik weet wel dat het een Nederlandse serie is, maar ik denk niet dat daar het shirt naar verwijst. :)

 
Op 05 januari, 2014 , Blogger Joy | The life of Joy zei...

Gaaf shirt!

Xo

 
Op 05 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Heel leuk! Ik like de pagina's en heb de foto gedeeld. Ik zou graag het witte shirt winnen.

 
Op 05 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Ik doe mee ! Ik voldoe aan de voorwaarden en volg je zelfs op instagram, je likete mijn foto ! :))) Als ik win zou ik het shirt graag gewoon in t zwart willen zoals op de foto !

 
Op 05 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

ik doe mee!!

 
Op 05 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Oeh gaaf shirt! Ik doe graag mee :) Heb alles gedaan + je gevolgd op Instagram.

Liefs,
Kim

 
Op 05 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Ohja zou graag het zwarte shirt willen winnen :)

 
Op 05 januari, 2014 , Anonymous Xlisanne zei...

Super tof shirt! I choose black.

 
Op 05 januari, 2014 , Blogger Kelly zei...

Toffe outfit! De winactie sla ik over. :)

 
Op 05 januari, 2014 , Anonymous Diana De Meyer zei...

Wauw ik doe heel graag mee! Echt prachtig! <3 Ik ga voor zwart! Mijn email is: kimmi26@zeelandnet.nl

Liefs Diana. XX

 
Op 05 januari, 2014 , Anonymous Lexie Leticia zei...

OMG ben helemaal verliefd op dit shirt! Wil er al zo lang eentje hebben, dus ik pak mijn kans en ik ga voor zwart! :) <3 Mijn email: lexieleticia@hotmail.com

Liefs Lexie XOXOXO .

 
Op 05 januari, 2014 , Anonymous Anoniem zei...

Super leuk shirt! Ik heb alles gedaan en volg je al een tijdje op instagram (:
En ik zou graag het zwarte shirt willen hebben

 
Op 05 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Volgens mij is het wel ontstaan door de serie en daarna door het RTL programma 'echte Penoze'. En anders heb ik het fout, haha.

 
Op 05 januari, 2014 , Anonymous Hilde Vander Elst zei...

Hallo, heb alle stapjes ondernomen! Nu duimen maar ga voor een zwarte.

 
Op 05 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Toffe outfit ! X Denise

 
Op 05 januari, 2014 , Anonymous Samantha Broerse zei...

Leuke actie! En jullie hebben altijd erg leuke items :) ik zou graag het witte shirt willen winnen! X

 
Op 05 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Leuk hoor, ik doe mee. Ik heb aan de voorwaarden voldaan. Ik wil graag een zwart shirt als ik win.

 
Op 05 januari, 2014 , Blogger 1310bynora zei...

Wat staat t shirt je gaaf!

Liefs Nora / 1310bynora.com

 
Op 05 januari, 2014 , Blogger DinyG zei...

***Weekend Fun***
Aan alle media items gelijke/gedeeld onder de namen;diniegijsberts.MissMomzy.Momzymom en DinyG (Diny Gijsberts)

 
Op 05 januari, 2014 , Blogger DinyG zei...

zwart xl/l
diny.gijsberts@tele2.nl

 
Op 05 januari, 2014 , Anonymous Chantal van der Weele zei...

Super leuke blog! Dit ga ik zeker met veel plezier vaak bezoeken en lezen!
En wat een super gaaf Penoza shirt!!! Echt de musthave van dit moment!

 
Op 05 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Gaaaaaf!! Ik doe mee, heb geliked, geshared, gefollowed noem maar op! ;-)
Ik ga voor zwart maat S :-).

Gr Anke

 
Op 05 januari, 2014 , Blogger T.Leidelmeijer zei...

Ik doe mee voor de zwarte in maat M! X

 
Op 05 januari, 2014 , Blogger Kikki zei...

Gaaf !

 
Op 05 januari, 2014 , Anonymous Anouk Donkers zei...

Ik doe heel graag mee! Super gaaf!
Ik ga voor een blackie ;)

 
Op 06 januari, 2014 , Anonymous patricia nieuwkerk zei...

mega gaaf!!! stoer shirt voor een stoere chick!

 
Op 06 januari, 2014 , Anonymous Anita H. zei...

Ik heb aan alle basisvoorwaarden voldaan en ga voor een zwart exemplaar.

 
Op 06 januari, 2014 , Anonymous celina kaak (fb: celina oke. insta: liefsxcelina) zei...

Ik doe mee! Heb aan de voorwaarden voldaan en volgde je al een tijd op instagram :)! Ik ga voor de zwarte #loveitt

 
Op 06 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

De zwarte is mooi!! Ik doe mee en heb de afbeelding al gedeeld!:)

 
Op 06 januari, 2014 , Anonymous tineke landwier zei...

Hallo ik doe met plezier mee en deel overal ! Ik volg op fb, bloglovin en instagram :) en laat het iedereen weten ! Fijne week verder !

 
Op 06 januari, 2014 , Anonymous roxanne wiessenberg zei...

de zwarte is mooi! (maat S) fantastisch shirt, heb alle 3 de seizoenen gevolgd :)

 
Op 06 januari, 2014 , Blogger JewelGift zei...

Stoer! Liefs Mandy
www.jewelgift.nl

 
Op 06 januari, 2014 , Blogger JewelGift zei...

Stoer! Liefs Mandy
www.jewelgift.nl

 
Op 06 januari, 2014 , Blogger Miek's Mind zei...

Super gaaf fashion shirtje! Ik zou voor the black one gaan :) heel leuk!

 
Op 06 januari, 2014 , Blogger Miek's Mind zei...

Oja, op instagram volg ik je al :) mvandersandexoxo

 
Op 07 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Je hebt hem mooi gecombineerd! Deze give-away sla ik eventjes over ;)
xxRoos

 
Op 07 januari, 2014 , Blogger Tanja88 zei...

Enthousiasme heeft iets magisch, Het maakt het verschil tussen middelmatigheid en succes.
En voor extra succes en meer fans voor deze te gekke actie, deel ik graag nog even want vind het echt te gek!! Love like & share!! DUimen maar!!!!

 
Op 08 januari, 2014 , Anonymous Milou zei...

Aaaaaaah ik ben nu bij deel 3 en het is zo spanneeeeend !! Als ik win trek ik dit shirt voor m'n vriend aan en zeg ik : wil je mij of de serie hahahaha

 
Op 08 januari, 2014 , Anonymous Liesbeth Barto zei...

Leuke actie! Ik doe graag mee en volg je op facebook, ook deze actie like en share ik graag! Als ik win zou ik graag de zwarte willen :-)

 
Op 08 januari, 2014 , Anonymous Britt de Groot zei...

Jaaa ik doe mee, super gaaf

 
Op 08 januari, 2014 , Blogger Unknown zei...

Alsof de duvel wist dat ik dit héél graag wil hebben :) Quinty Trustfull had dit shirtje maandag aan in Koffietijd en had haar een tweet gestuurd waar ze deze vandaan had en dat tweette zij terug, maar alleen is nog helaas de witte variant te koop, maar ik ben gewoon in love met deze zwarte!!! Naast dat hij zo tof is lijkt het me ook geweldig om één kledingstuk hetzelfde te mogen hebben als Quinty (echt een leuk moppie vind ik haar :) Ik heb uiteraard álle regels opgevolgt: CAF volgde ik al op FB en nu ook AZUKA: mijn FBnaam is Bethany Jo en heb natuurlijk de afbeelding geshared. Nu maar mn vingers kruisen en hopen dat mijn droom uit mag komen!! xxx Bethany

 
Op 09 januari, 2014 , Anonymous Anoniem zei...

Ik doe mee!
Alles gedaan
Facebook en bloglovin is zoelouwerse
Instagram is zowiezo_

Waarom geen emailadres? Ga je dan niet mailen als iemand gewonnen heeft? Of maak je het bekend via je blog? Ik heb het nu echt te druk om alle artikelen af te gaan en te bekijken.. dus zoe2308@live.nl

 
Op 09 januari, 2014 , Anonymous Anoniem zei...

Ohja natuurlijk, de kleur van het shirt maakt me niet uit, ik vind wit en zwartbeide heel mooi, maat is S

X zoelouwerse

 
Op 09 januari, 2014 , Anonymous AZUKA.nl zei...

'Penoza' is de vrouwelijke vorm van 'penoze', wat een omschrijving is voor iedereen die zich begeeft in het criminele circuit. Inderdaad wel een verwijzing naar de serie en het programma ;)

 
Op 13 januari, 2014 , Blogger Alexandra Zakharova zei...

You look fantastic!!!

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage