This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: BUDGETLOVER

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: BUDGETLOVER

25 maart 2014

OUTFITPOST: BUDGETLOVER


Regelmatig ben ik op zoek naar budget items. Leuk er bij lopen, voor weinig geld. Het is bijna een sport voor mij geworden! Zo kwam ik in contact met de webshop Budgetlover. Volgens mij zegt de naam van de webshop al genoeg. Bij Budgetlover vind je de leukste items voor een budgetvriendelijke prijs. Alle artikelen die je hier vindt, hebben een maximumprijs van 20 euro!  De blazer die ik draag is van deze webshop. Het is echt van onwijs goede kwaliteit én hij ziet er ook nog eens super leuk uit. Je kunt hem wat stoerder dragen, maar ook voor netjes is hij geschikt. Budgetlover heeft een Facebookpagina en Twitter. Op beide zijn zij erg actief, dus super leuk om te volgen.

Shoes: Nelly | Short: H&M | Shirt: Stylish items | Blazer: Budgetlover























































Follow me on

43 reacties:

Op 25 maart, 2014 , Blogger Suze zei...

Oh wauw, wat een leuke. Staat je erg mooi! En zeker betaalbaar voor dat prijsje :)

 
Op 25 maart, 2014 , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker zei...

Toffe schoenen en leuk vestje!

 
Op 25 maart, 2014 , Blogger Judith | Juudithhome zei...

Wat een mooie blazer! En dat voor zoo goedkoop! XO

SHOPTEGOED GIVEAWAY!!

 
Op 25 maart, 2014 , Blogger Roos' notes | Roos zei...

Gaaf kleurtje van die blazer!

www.laceandpearlsbyroos.com

 
Op 25 maart, 2014 , Anonymous Mara zei...

Ohhh ik vind je blazer echt superleuk!!

 
Op 25 maart, 2014 , Blogger 1310bynora zei...

Wat een heerlijke outfit!

Liefs Nora / 1310bynora.com

 
Op 25 maart, 2014 , Blogger Ma Cherie D zei...

Love it! You are so beautiful!

 
Op 25 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Staat je goed! Ik ga gelijk even rondneuzen op die webshop. En wat heb je een mooie dikke vlecht! Als ik een vlecht in heb is het altijd zo'n zielig dun hangend vlechtje haha.

Liefs Charlotte

 
Op 25 maart, 2014 , Anonymous Charlotte zei...

Wat een toffe outfit! <3

 
Op 25 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Leuke outfit heb je gecreëerd, ik ga gelijk een kijkje nemen op die webshop.

 
Op 25 maart, 2014 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

je ziet er weer super uit staat je goed! liefs x

 
Op 25 maart, 2014 , Blogger The Style Class zei...

Wat een super leuk jasje!

 
Op 25 maart, 2014 , Anonymous Joy zei...

Lekkere look weer! Ik vind vooral het jasje leuk :)

xo

 
Op 25 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Wat een leuke blazer ! X Denise

 
Op 25 maart, 2014 , Blogger Karlien zei...

Prachtige blazer! Staat je super goed
En je vlecht is zo mooi

Liefs,
Karlien

 
Op 25 maart, 2014 , Anonymous Axelle zei...

dat jasje is echt leuk!

 
Op 25 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Oh, wat een gave blazer! En wat heb jij toch mooi haar, staat echt super zo'n vlecht :D

xo Liesbeth

 
Op 25 maart, 2014 , Blogger Michelle zei...

Oh wauw! Staat je heel mooi blauw <3
En je boots love it!
Liefs Michelle

www.mforfashion.com
Persoanl Fashionblog

 
Op 25 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Thanks! Het is zeker betaalbaar :)

 
Op 25 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Haha, ik heb heel erg geluk met mijn haren! Alleen is het soms zo dik/ zwaar dat ik het moet verdunnen..

 
Op 25 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Leuk!

 
Op 25 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Haha bedankt!

 
Op 25 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Ik heb eigenlijk ALTIJD een vlecht in. Lekker makkelijk, maar voor op mijn blog doe ik het vaker los ;-)

 
Op 25 maart, 2014 , Blogger Megan, TfDiaries.com zei...

great look!


Xo, Megan, www.TfDiaries.com

 
Op 26 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Leuke outfit en thanks voor de tip! Ik ben zelf ook van het budget shoppen. Meer voor minder, altijd goed ^^

 
Op 26 maart, 2014 , Anonymous Aurélie - lovelifelovefashion zei...

Héél tof jasje! En leuk dat je je shortje zodanig combineert dat je het ook met dit weer perfect kan dragen. Staat je super.

x Aurélie

 
Op 26 maart, 2014 , Blogger Annabel zei...

Oeh ik ga gelijk even op die site kijken, want ik vind je blazer top! Leuk gecombineerd ook! Liefs

 
Op 26 maart, 2014 , Blogger Bo zei...

Mooie blazer! Ik heb op een blog een 7,50 kortingscode gewonnen voor die webshop! Ik weet alleen nog niet wat ik ga bestellen haha...

 
Op 26 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Wat een mooie blazer, voor een perfecte prijs <3

Liefs
Shalane
www.thefashionmoodboard.com

 
Op 26 maart, 2014 , Blogger EllenEva zei...

Wát een gave schoenen!! En je outfit vind ik ook heel leuk :) Goede tip die site!

 
Op 26 maart, 2014 , Anonymous Edith zei...

Leuke outfit, super gave blazer!

 
Op 26 maart, 2014 , Blogger Remote Reporter zei...

Het staat je erg leuk met die wedges eronder! xx

 
Op 27 maart, 2014 , Blogger THIS FEELING FROM WITHIN zei...

wauw jouw haar!

www.lovethefabric.blogspot.nl

 
Op 27 maart, 2014 , Blogger JewelGift zei...

Leuk vestje kiki!

 
Op 27 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Je schoenen zijn geweldig!!
Leuke outfit!

 
Op 27 maart, 2014 , Blogger Kikki zei...

Die blazer is heel leuk!

 
Op 28 maart, 2014 , Blogger Dascha zei...

Prachtig jasje! Mooi gecombineerd allemaal!

xoxo
www.its-dash.com

 
Op 28 maart, 2014 , Anonymous Vera zei...

Dat klinkt goed! Leuke outfit :)

 
Op 28 maart, 2014 , Blogger Anne Stikvoort zei...

het jasje staat je heel mooi! :)

 
Op 28 maart, 2014 , Blogger Nena zei...

Ohh je haar is hier mooi!

www.turnitinsideout.be

 
Op 29 maart, 2014 , Blogger Keys of Anouk zei...

Je ziet er weer mooi uit Kiki! Ik vind je blazer heel leuk en dat voor zo'n mooi prijsje :) xo

 
Op 29 maart, 2014 , Blogger Unknown zei...

Misschien een leuke ketting? Die zijn nu 15% korting!

 
Op 31 maart, 2014 , Blogger Rosanne zei...

Gave outfit heb je aan zeg! Ik ben jaloers op je figuurtje hihi.
liefs x

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage