This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: BRAND NEW DAYS

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: BRAND NEW DAYS

25 juni 2014

OUTFITPOST: BRAND NEW DAYS




(bijna) elke vrouw is volgens mij gek op mode. Zo ook Desiree. Door haar passie is zij gestart met haar eigen webshop genaamd Brand New Days. Een webshop met mooie betaalbare items. De naam Brand New Days is onder andere ontstaan omdat zij haar leven heeft omgegooid en nieuwe uitdagingen is aangegaan én omdat Desiree vaak 'Dees' genoemd wordt, wat ook weer uitkomt als je ‘Brand New Days’ hardop zegt, is het volgens mij een naam met veel betekenis. 

Mijn hele outfit is van deze webshop. De jurk zit echt perfect. De stof valt goed en het is een goede kwaliteit. De sandaaltjes kun je hier beter bekijken. Hier heb ik een (super mooie) detail foto gemaakt. 

Er is zoveel keus op de webshop dat het zeker de moeite waard is om een kijkje te nemen. Je kunt haar ook volgen op Facebook en Instagram! Because everyday should be fashionable. Een mooie zin die ik tegen kwam op de webshop Brand New Days en daarmee eindig ik deze blog ;-)




 

 ps. bedankt alle lieve 6330 Instagram volgers! 


Follow me on

11 reacties:

Op 22 juni, 2014 , Blogger Roos' notes | Roos zei...

Wat een super leuk jurkje!

 
Op 22 juni, 2014 , Blogger Unknown zei...

Leuke jurk!

Liefs,
Kim / Vintage & Beauty

 
Op 22 juni, 2014 , Blogger Merdjelin zei...

Super gaaf jurkje! x

 
Op 22 juni, 2014 , Blogger Jolet zei...

Heel leuk jurkje!

 
Op 22 juni, 2014 , Anonymous Axelle zei...

supermooi!

 
Op 22 juni, 2014 , Anonymous Bertine zei...

echt een heel leuk jurkje<3

 
Op 22 juni, 2014 , Blogger 1310bynora zei...

Wat een leuk jurkje!

Nora / 1310bynora.com

 
Op 23 juni, 2014 , Anonymous Vera zei...

Wauw, echt alles staat jouw goed! Zo'n tof jurkje ^^

 
Op 24 juni, 2014 , Anonymous Joy zei...

Je bent toch zo prachtig!

xo

 
Op 03 juli, 2014 , Blogger Unknown zei...

Love the print on that dress!

meyouandhayleylarue.com

 
Op 07 juli, 2014 , Blogger Unknown zei...

Ik heb pas net je blog gevonden, maar wat ben jij een prachtige meid zeg!
Heel leuk jurkje ook!

xxx

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage