This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: SHE CLOTHES

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: SHE CLOTHES

10 juni 2014

OUTFITPOST: SHE CLOTHES


Het is een tijdje stil geweest op mijn blog. Dit komt omdat ik samen met mijn vriend sinds kort een huisje heb én aangezien het splinter nieuw is, moet je alles nog 'verbouwen'. Ondertussen ben ik nog wel bezig met bloggen, maar heb op dit moment even andere prioriteiten. Elke avond zijn we namelijk aan het klussen en in de weekenden zijn we bij de woonboulevard. Kortom druk druk druk.

Het shirt wat ik draag is van Nikkie. Ik kreeg hem via  She Clothes. Dit is één van de eerste winkels waarmee ik ging samenwerken met mijn blog. Echt ontzettend leuk dat we nog steeds contact met elkaar hebben.She Clothes is een trendy dames boetiek waarbij service, klantvriendelijkheid en een passion for fashion centraal staat. En dat is ook écht te merken. De winkel hebben zit (helaas) in Roermond, maar voor alle mensen die daar niet vaak komen; ze hebben ook GELUKKIG een webshop. She Clothes heeft echt gave merken zoals 10 Feet, Esqualo, Fashionchick,Glamorous, Josh V, La Sisters, Love, Nikkie, My Jewelry , Ydence en hun eigen merk

De prachtige ketting die ik draag is van Pretty Purple Boutique. Een webshop wat naast geweldige kettingen en oorbellen ook hele leuke schoen 'sieraden' verkoopt. Neem hier een kijkje.

Shirt: Nikkie | Necklace: Pretty Purple Boutique | Skirt: ASOS | Shoes: Uzurii Luxury Footwear



Follow me on

9 reacties:

Op 10 juni, 2014 , Anonymous Anoniem zei...

Hele leuke outfit! X

 
Op 10 juni, 2014 , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker zei...

Heerlijk zulke simpele outfits! Wat leuk dat jullie een huisje hebben, maar ook super leuk al dat klussen samen! Dus snap wel dat het even rustiger is op je blog ;) Succes met het klussen en het inrichten!

 
Op 10 juni, 2014 , Blogger 1310bynora zei...

Wat een super leuke outfit en ook leuk van een nieuw huisje :D!

Liefs Nora / 1310bynora.com

 
Op 10 juni, 2014 , Blogger Karlien zei...

Super mooie outfit!
Leuke rok, echt sexy zo

Liefs,
Karlien

 
Op 10 juni, 2014 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

mooie outfit ziet er goed uit xx

 
Op 10 juni, 2014 , Anonymous Bertine zei...

ik vind het echt een gave outfit! succes met klussen!

 
Op 11 juni, 2014 , Anonymous beautyforgirls zei...

Die rok is zo leuk.
Liefs, xxx

 
Op 11 juni, 2014 , Anonymous Joy zei...

Ik vind je ketting heel mooi :)

xo

 
Op 21 juni, 2014 , Blogger Unknown zei...

De ketting heb je mooi gematched bij de outfit!

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage