This page has moved to a new address.

OUTFITPOST: MOST WANTED

CHICKS ABOUT FASHION: OUTFITPOST: MOST WANTED

20 juli 2014

OUTFITPOST: MOST WANTED



Dit jurkje is echt één van mijn favoriete items deze zomer.  Ik heb deze jurk al bij verschillende webshops gezien, maar deze van Most Wanted Store is echt perfect. Een vriendin van mij had namelijk dezelfde jurk gekocht via een andere webshop en toen ze hem binnen kreeg klopte de lengte totaal niet. Ik ben dus helemaal happy. Neem zeker een kijkje op hun webshop of bezoek de winkel, want hij heeft ook nog eens een super goede prijs!

Wat is jullie favoriete item deze zomer?



























Follow me on

19 reacties:

Op 20 juli, 2014 , Blogger Merdjelin zei...

Prachtig jurkje! Die felle kleuren staan je super mooi x

 
Op 20 juli, 2014 , Blogger xNailartForYou zei...

Mooie jurk! Staat je goed!

 
Op 20 juli, 2014 , Anonymous Anoniem zei...

Mooi! Gave kleurtjes :)

xx Riëlle

 
Op 20 juli, 2014 , Blogger Simone zei...

Staat je leuk!

 
Op 20 juli, 2014 , Blogger Natiza zei...

Oeeh staat je leuk! :)

 
Op 20 juli, 2014 , Blogger Unknown zei...

Wat een prachtig jurkje!

 
Op 20 juli, 2014 , Anonymous Suze zei...

Hij staat je echt heeel erg mooi :) X

 
Op 20 juli, 2014 , Anonymous Bertine zei...

wauw die jurk staat je prachtig!

 
Op 20 juli, 2014 , Blogger 1310bynora zei...

Wat is die leuk die jurk! En je ziet er ook prachtig uit!

Liefs Nora / 1310bynora.com

 
Op 21 juli, 2014 , Blogger Lucy Mitchell zei...

Gorgeous dress. I love the colours

www.sunsetdesires.blogspot.co.uk

 
Op 21 juli, 2014 , Blogger Anna zei...

wat een leuk jurkje, met die kleurtjes en net wat lang, ben helemaal weg van rokken tot over de knie.

xx Anna
Take a look at our renewed blog!
http://www.ittakes2tofashion.com
ps. zou je het misschien leuk vinden om elkaar te volgen? (:

 
Op 21 juli, 2014 , Blogger Karlien zei...

wow dat jurkje is echt fantastisch!
Echt prachtig

Liefs
Karlien

 
Op 21 juli, 2014 , Blogger Liese zei...

Superleuk jurkje, echt perfect voor de zomer!
Mijn favoriet item is denk ik mijn nieuwe bloemetjesskort :)

 
Op 21 juli, 2014 , Blogger MIXT fashion and lifestyle zei...

Wauw mooi jurkje zeg! Heerlijk zulke knalkleuren

 
Op 21 juli, 2014 , Blogger Marion | The Dutch Adventure Seeker zei...

De lengte van het jurkje is ook echt perfect!

 
Op 21 juli, 2014 , Anonymous Joy zei...

Geweldig jurkje!

xo

 
Op 22 juli, 2014 , Blogger Unknown zei...

lovely dress!

ROUGH & TOUGH☯ | I`m on Bloglovin!

 
Op 23 juli, 2014 , Blogger Emmy zei...

Het jurkje staat heel mooi alleen ik ben niet helemaal weg van de kleuren. Maar hij staat je echt prachtig <3

 
Op 27 juli, 2014 , Blogger Eline Blaise zei...

Wat een leuk kleedje! De kleuren zijn zo mooi, word je direct vrolijk van!

 

Een reactie posten

VERGEET MIJ NIET TE VOLGEN!

B L O G L O V I N' | F A C E B O O K | I N S T A G R A M

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage